A fabbrica di sacchetti non-tessuti Xinda vi insegna à sceglie un saccu non-tessutu

csdvfd

A dimensione, a specificazione è u grossu di u saccu non-tessutu varierà secondu usi differenti.Cumu duvemu sceglie quandu l'utilizanu?Xiaobian vi darà una spiegazione dettagliata.

Prima di tuttu, i sacchetti di tela non-tessuti in forma di una volta usati per imballà prudutti chimichi o prudutti d'esportazione sò più usati in a produzzione di l'impresa.In generale, tali sacchetti di tela non-tessuti in forma di una volta sò fatti di 16 o 20 fili.I sacchetti di tela non-tessuti in forma di una volta ponu esse persunalizati secondu i bisogni di i clienti per l'articuli di imballaggio, o stampati cù qualchi mudelli di marca o mudelli di testu nantu à i sacchetti di imballaggio secondu i bisogni di i clienti, In generale, u più comunmente utilizatu. -tempu furmendu saccu non-tessutu hè fattu di culore trasparente.Pò ancu vede visualmente i picculi articuli imballati in un saccu micca tessutu chì formanu una volta, è l'effettu di l'umidità hè particularmente bonu.Ùn hè micca faciule d'umidite quandu imballate pistacchi o date.

Siconda, u fabricatore di sacchetti non-tessuti chì si formanu una volta pò, secondu i bisogni di i clienti, stampà prufessiunali mudelli nantu à u saccu non-tessutu chì formanu una volta, chì ponu migliurà l'imaghjini di a cumpagnia.In generale, u saccu non-tessutu chì si forma una volta parerà menu monotonu se mudelli stampati nantu à u saccu non-tessutu chì formanu una volta.U saccu non-tessutu chì si forma una volta chì hè statu certificatu farà chì i clienti si sentenu più cunfidenti quandu l'utilizanu, Attualmente, a maiò parte di i sacchetti pruduciuti da i pruduttori di sacchetti non-tessuti chì formanu una volta in e grande cità anu passatu u standard internaziunale SGS. certificazione.Questi prudutti di sacchetti non-tessuti di forma unica chì anu passatu a certificazione ponu esse esportati in Europa è i Stati Uniti, è i fabricatori ùn anu micca bisognu di preoccupassi di l'imballa di i prudutti d'esportazione quandu utilizanu questi prudutti di sacchetti non-tessuti. chì anu passatu a certificazione.

In una parolla, quandu sceglite un saccu non-tessutu, duvete sceglie un saccu non-tessutu sicuru certificatu da i normi internaziunali secondu u vostru propiu pruduttu, per ùn affettà u rendiment di u pruduttu è causanu prublemi innecessarii.


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2022