Chì ghjè una macchina di lace ultrasonica è funzioni di l'equipaggiu

A macchina di embossing ultrasonica, a macchina di cucitura ultrasonica, a macchina di cucitura wireless hè un tipu d'equipaggiu di cucitura è embossing efficiente.Hè principarmenti utilizatu per i bordi di cucitura, fusione, taglio di fusione, embossing, etc. di tessuti di fibra artificiale.I prudutti trasfurmati anu e caratteristiche di una bona tenuta à l'acqua, alta efficienza di produzzione, senza agulla è materiale ausiliari di filu, bordi lisci è senza capelli di a seccione di fusione, è una bona sensazione.A macchina di cucitura ultrasonica hè largamente usata in vestiti, ghjoculi, manciari, sacchetti non-tessuti di prutezzione di l'ambiente, maschere (maschere di tazza, maschere piatte, maschere tridimensionali, etc.) è altre industrii.
A macchina di lace ultrasonica hè generalmente custituita da 7 parte: quadru (cù cunsola), parte di u funziunamentu di rota di fiori, parte di trasmissione di rulli di pressione, parte rotante di muffa d'acciaio, generatore ultrasonicu, transducer ultrasonicu è parte di cuntrollu elettricu.
A macchina di lace ultrasonica adopta una nova tecnulugia ultrasonica, chì hà e caratteristiche di tecnulugia avanzata, struttura raghjone, funziunamentu affidabile è funziunamentu convenientu.
Funzione di u dispusitivu:
(1) Utilizendu una rota d'acciaio speciale per a vibrazione ultrasonica cù una forza forte, e funzioni sopra citate ponu esse ottenute dopu a carica.
(2) Nisun fumu o fiamma durante a trasfurmazioni, senza danni à a cimosa, è senza burrs.
(3) A rota di fiori hè faciule da rimpiazzà, è a rota di fiori di diverse forme pò esse rimpiazzata secondu i bisogni di u cliente.
(4) Nisun preriscaldamentu hè necessariu durante a fabricazione, è u funziunamentu cuntinuu hè pussibule.
(5) Pò esse aghjuntu carta di culore è carta d'oru, chì ponu ottene una stampa di culore è un effettu stampatu à caldu quandu si riempie è pressu.
(6) Unità multiple ponu generà machini speciali, chì sò cunvenuti per cumplettà i merchenzie cù una larga larghezza tutale in un tempu, cum'è copre quilt, ombrelli, etc.
(7) A rota di u fiore hè fatta di materiale d'acciaio di lega speciale è adopra un metudu speciale di trattamentu termale, chì hà e caratteristiche di resistenza à l'usura è resistenza à l'usura.
(8) L'operazione meccanica hè simplice, u mantenimentu hè cunvenutu, è l'ultrasound KHZ à pocu rumore hè appiicatu per 20 volte per prevene l'influenza di u rumore.


Tempu di Postu: Aug-08-2022