Chì sò e caratteristiche di trasfurmazioni di a macchina di fabricazione di sacchetti non-tessuti?

A materia prima di a machina di sacchetti non-tessuti hè tessuti non-tessuti, chì ponu pruduce sacchetti non-tessuti di diverse specificazioni è mudelli è apparenza diverse.
U principiu di basa di a pruduzzioni è di trasfurmazioni di a macchina di sacchetti non-tessuti:
Umacchina per fà sacchetti non-tessutialimenta in polvere (coloide o liquidu) da l'alimentatore à a tramoggia sopra a macchina di imballaggio.A tarifa di introduzione hè cuntrullata da u dispusitivu di pusizioni ottica.A carta di sigillatura laminata (o un altru pruduttu imballatu) hè imbuttata in u formatore di lapel da i rulli di guida.Dopu chì a lamiera hè piegata, e barre d'acciaio di sigillatura longitudinali sò lappate in una forma cilindrica, è e materie prime sò automaticamente misurate è riempite in u saccu.Mentre a macchina di sigillatura horizontale esegue u sigillamentu di u calore è u taglio, tira intermittentemente u tubu di u saccu, è infine si forma un saccu pianu cù trè lati di a cucitura di a volta è a cucitura longitudinale per compie u sigillamentu di un saccu.
Caratteristiche di a macchina per fà sacchetti non-tessuti:
1.Using a saldatura ultrasonica, senza bisognu di agulla è filu, salvendu l'inconveniente di a sustituzione frequente di agulla è filu.Senza a rottura di filamenti tradiziunali di filu cirurgicu, u tessili pò esse tagliatu è stampatu direttamente.A cucitura ghjoca ancu u rolu di decorazione, cù una bona aderenza, pò ottene l'effettu propiu di resistenza à l'umidità, embossing chjaru, a superficia hà l'effettu propiu di sollievu tridimensionale, a velocità di travagliu hè ovviamente high-end è bella, è a qualità hè garantita.
2.Using overproduction processing Using oversized pruduzzione pruduzzione, u cunfini di sigillatura ùn crack, u bordu di tela ùn sarà danatu, è ùn ci sarà micca burrs è curls.
3. Ùn ci hè micca bisognu di riscaldamentu durante a pruduzzione, è pò esse operatu continuamente.
4. U funziunamentu attuale hè simplice, è ùn hè micca assai sfarente da u metudu di u funziunamentu propiu di a macchina tradiziunale di cucira elettrica.I travagliadori di cucitura generale ponu in realtà uperà.
5. Low cost, 5 à 6 volte più veloce di l'equipaggiu tradiziunale, è alta efficienza.
Pruduzzione è trasfurmazioni di a macchina di fabricazione di sacchetti non-tessuti:
E categurie di pruduzzione è trasfurmazioni di e macchine per fà sacchetti non-tessuti sò sacchetti di imballaggio di diverse dimensioni, spessori, specificazioni è mudelli di plastica o altri materiali.In generale, i sacchetti di imballaggio sò i prudutti principali.A chjave per a macchina di fabbricazione di sacchetti non-tessuti naturali hè a commodità dominata da tessili.Micca solu pruduce macchine per fà sacchetti non-tessuti, ma pruduce ancu diverse macchine per fà sacchetti.


Tempu di post: Jul-02-2022