L'ONG mandanu una lettera à CM chì cercanu di rinfurzà a prohibizione di plastica: Tribune of India

Per l'ultimi dui anni, una ONG basata in Jalandhar, Gruppu d'Azzione Anti-Plastic Pollution Action (AGAPP) hà guidatu una campagnola ardua contr'à a contaminazione plastica è hà cumbattutu a causa à u più altu livellu.
L'attivisti di u gruppu, cumpresu u cofundatore Navneet Bhullar è u presidente Pallavi Khanna, anu scrittu à u Primu Ministru Bhagwant Mann per dumandà à intervene in l'eliminazione di a fabricazione, a vendita è a distribuzione di sacchetti di plastica, cumprese sacchetti non-tessuti è plastichi unicu.
Scrivevanu: "U guvernu di Punjab in 2016 hà mudificatu l'attu di cuntrollu di i sacchetti di plastica di u Punjab 2005 per pruibisce completamente a fabricazione, u almacenamentu, a distribuzione, u riciclamentu, a vendita o l'usu di sacchetti di plastica è Containers.Cucchiari di plastica, cucchiai, forchetti è cannucce dispunibuli unicu usu, etc. dopu a notificazione in questu sensu.U Ministeru di u Guvernu Locale, u Ministeru di u Sviluppu Rurale è Panchayat anu fattu per quessa e so rispettive ghjuridizione in vigore da 1 April 2016 A prohibizione tutale di l'usu di sacchetti di plastica in Cina.Ma a prohibizione ùn hè mai stata infurzata.
Questu hè u terzu cumunicatu emessu da l'ONG à u guvernu di Punjab. Avianu scrittu à l'ex CM Capt Amarinder Singh in dicembre 2020 è ghjennaghju 2021. U cummissariu di a corporazione municipale hà urdinatu à i funzionari di salute per inizià e campagne, ma nunda hà iniziatu, secondu l'ONG. attivisti.
U 5 di ferraghju di u 2021, i membri di l'AGAPP anu urganizatu un attellu à l'uffiziu di PPCB in Jalandhar, invitendu i pruduttori di sacchetti di plastica. U cummissariu MC era presente. l'amidu per fà questi sacchetti deve esse impurtatu da a Corea è l'Alimagna). L'ufficiali di u PPCB anu prumessu à l'AGAPP chì scriveranu à u guvernu statale, ma Bhullar hà dettu chì nunda hè vinutu.
Quandu AGAPP hà iniziatu à travaglià in u 2020, ci era 4 fabricatori di sacchetti di plastica compostabili in Punjab, ma avà ci hè solu unu per via di l'alti tariffi di u guvernu è senza dumanda (perchè nisuna interdizione hè stata infurzata).
Da nuvembre 2021 à maghju 2022, AGAPP realizarà proteste settimanali fora di l'uffizii di a corporazione municipale Jalandhar. L'ONG hà fattu alcune raccomandazioni à u guvernu, cumprese l'eliminazione graduale di tutti i sacchetti di plastica produtti da PPCB in Punjab è l'ispezione di e so spedizioni in Punjab. da fora.
A Tribune, avà publicata in Chandigarh, hà iniziatu a publicazione in Lahore (ora in Pakistan) u 2 di ferraghju 1881. Fundatu da u filantropu caritativu Sardar Dyal Singh Majithia, hè gestitu da una fiducia finanziata da quattru persunalità prominenti cum'è fiduciari.
A Tribune hè a più grande vendita di ogni ghjornu in lingua inglesa in u Nordu di l'India, è publica nutizie è opinioni senza alcunu preghjudiziu o preghjudiziu. A moderazione è a moderazione, micca a lingua inflammatoria è a partisanità, sò i segni distintivi di stu essai. Hè un ghjurnale indipendente in u veru sensu di a parolla.


Tempu di post: Jul-02-2022