Cumu stabilisce a fabbrica di fabbricazione di sacchetti non tessuti

E caratteristiche di u saccu non tissutu sò a prutezzione di l'ambiente, bella è durable, cusì hè accettata da più è più persone, Hè ancu un puntu caldu in u mercatu di imballaggio, allora cumu principià una fabbrica di sacchetti non tessuti, deve principià da quali aspetti. , i seguenti punti per voi per riferite.

1. Cunduce a ricerca di u mercatu per determinà i vostri clienti di destinazione.Attualmente, l'applicazioni principali di i sacchetti non tessuti sò: sacchetti di vestiti, sacchetti di supermercati, sacchetti di rigali è sacchetti di imballaggi alimentari.

2. Una volta avete identificatu a vostra basa di clientella principale è u tipu di produttu, avete bisognu di selezziunà l'equipaggiu.Attualmente, e nostre macchine per fà sacchetti non tessuti sò principalmente divise in duie categorie.U primu tipu hè a macchina normale per fà sacchetti non tessuti, chì sò principalmente aduprati per sacchetti di sacchetti piatti non tessuti, sacchetti di gilet è borse.I materiali applicabili sò principarmenti in tessuti non tissuti normali, u sicondu tipu hè a macchina di fabricazione di sacchetti di scatula, chì hè principalmente aduprata per i tessuti non tessuti normali è laminati non tessuti. stampa flexo, serigrafia è stampa offset.

3. Determinate u vostru budgetu d'investimentu è i bisogni di capacità, è dopu selezziunate a selezzione finali è a ratio di l'equipaggiu.

4. Sicondu u spaziu di u pianu è i bisogni di capacità di l'equipaggiu per truvà una fabbrica adattata.


Tempu di Postu: Apr-25-2022