Applicazione di a macchina ultrasonica di lace in a fabbricazione di sacchetti non-tessuti

I sacchetti non-tessuti sò fatti di tessuti non-tessuti è sò pruduciuti da macchine per fà sacchetti non-tessuti.Tutti i materiali ausiliari è i solventi organici ùn sò micca aghjuntu à mezu.Dunque, hè ancu un pruduttu ecologicu.Usu ripetutu parechje volte, pò esse puliti, publicità di tinta di stampa di serigrafia, marchi registrati è altre caratteristiche., Ogni industria cum'è publicità, usu di rigalu.
Ci hè dui tippi di machini è equipaghji di pruduzzione di sacchetti non-tessuti: macchina automatica di sacchetti non-tessuti è macchina di lace ultrasonica (macchina semi-automatica di sacchetti non-tessuti).
A macchina di sacchetti non-tessuti cumplettamente automatica hà un altu gradu di automatizazione è alta efficienza.Adupratu principarmenti per a produzzione di sacchetti flat, sacchetti laterali, sacchetti di fondu, etc. Per quessa, hè largamente utilizatu in i grandi fabricatori di sacchetti non-tessuti cù ordini fissi.
Attualmente, i sacchetti non-tessuti sò sempre duminati da l'attellu di casa, è a pruduzzione è a trasfurmazioni di sacchetti non-tessuti sò realizati secondu i bisogni di i clienti.In queste fabbriche, e macchine automatiche di sacchetti non-tessuti ùn sò micca assai boni, è a maiò parte di elli sceglie l'equipaggiu di linea di produzzione semi-automatica.
U principiu di funziunamentu di a machina di lace ultrasonica hè di utilizà l'impattu d'alta frequenza per trasmette l'onda ultrasonica à a superficia di dissoluzione di l'ughjettu di travagliu, in modu chì a struttura molekulari di u materiale di travagliu hè subitu strofinata per rializà u puntu di fusione di u plasticu, è tandu a materia prima solida hè rapidamente fusa per a saldatura elettrica.A forza di compressione di u so puntu di cunghjunzione hè vicinu à quella di tutta a materia prima cuntinuu, è solu u disignu di a superficia di cunnessione di u pruduttu hè assuciatu, è ùn ci hè assolutamente micca prublema cù a sigillatura cumpleta.
Umacchina per lacci ultrasonicahà dui usi principali in u prucessu di fà sacchetti non-tessuti:
1. Non-woven bag heming: Saldatura ultrasonica hè usata, senza agulla è filu, chì salva u prublema di rimpiazzamentu frequente di agulla è filu.U saccu non-tessutu pò ancu esse tagliatu parzialmente pulitu è ​​sigillatu senza u statu di filu rottu di a sutura chirurgica di linea tradiziunale.À u listessu tempu di a sutura chirurgica, ghjoca un rolu decorativu.L'adesivu hà una bona forza, pò ottene l'effettu propiu di a resistenza di l'umidità, l'embossing hè chjaru, a superficia hà l'effettu propiu di sollievu tridimensionale, a velocità di travagliu hè più veloce, l'effettu di u produttu hè ovviamente high-end è bellu;a qualità hè garantita.
2. A pruduzzione di a cinghia di manu: cunnette a macchina di lace ultrasonica è a macchina di taglio inseme, è stabilisce a macchina di lace ultrasonica per esse cumplettamente autumàticu, chì pò automaticamente fà a cinghia di manu.
A macchina per lacci ultrasonica (macchina semi-automatica di sacchetti non-tessuti) hè largamente usata in l'industria di l'imballaggio, l'industria di a vestiti, l'industria di a bellezza, l'industria di i servizii, l'industria di l'apparecchi domestici, i vestiti senza panni, l'equipaggiu d'uffiziu, l'industria di i ghjoculi è altre industrie.Adupratu per fà sacchetti di shopping, borsette, sacchetti di imballaggio, sacchetti di pubblicità, sacchetti non tessuti, borsette, stampa di borse, sacchetti appesi senza tela, borse per a pelle, sacchetti per vestiti, grembiuli pubblicitari, copertine per computer elettroniche senza tela, TV. coperchi, Copertura di l'aria condizionata, Copertura di lavatrice di pavimentu, Copertura di polvere è altri prudutti di prutezzione di l'ambiente.


Tempu di post: Jul-29-2022