Perchè u Saccu Non Tessutu hè Ecologicu?

Cumu fà un saccu non tissutu?

1. Prima

duvemu preparà u tissutu non tissutu

Quistione:chì hè u tissutu micca?

Risposta: Non tissutu hè un materiale simili à u tessulu fattu di fibre di fioru (cortu) è di fibre longu (continuu longu), unitu inseme per trattamentu chimicu, meccanicu, termicu o solvente.

Pudete pruduce sè stessu o cumprà da u fornitore di tissuti non tessuti, in generale, a borsa di shopping hè fatta di pp (polipropilene) non tissutu.

ma ancu un saccu di shopping di picculi numeri fatti di PET.

U prucessu di fabricazione di tissuti non tissuti↓

图片1_副本

 

Quistione:Perchè u saccu non tissutu hè ECO-friendly?

U saccu non-tessutu hè assai più forte di u saccu di plastica, hè rensable, pò riduce l'usu di saccu di plastica unicu. D'altra parte, cum'è u prucessu speciale di u tissu, u saccu non tissutu hè faciule da degradable, l'esperimentu testimonia chì a degradazione. U periodu hè 3-4 mesi in un ambiente naturali.

U saccu non tessutu pò esse divisu in dui tippi principali, unu hè ultrasonicu, un altru hè fattu a manu.

Ⅰ.U prucessu principale di ultrasonicu fà un saccu non tissutu cum'è quì sottu (a stampa pò esse prima o dopu a borsa hè finita)

 图片2_副本

1. Borsa piatta cù manicu

Tessutu in rotulu Caricamentu-alimentazione-sacchetta in bocca è sigillatura-piegatura-(cussatu in fondu) attache in linea di manicu-sigillatura laterale-tagliatura-finitura di borsa.

2. Saccu di scatula cù saccu di manicu

Tessutu in rotulu Carica-alimentazione-piegatura e sigillatura a bocca di sacca-piegatura-cuscino inferiore-

Sigillatura di triangulu - attache di manicu in linea - punzonatura di triangulu - sigillatura laterale - saccu di finitura di taglio.

3. U-cut bag

Tessutu in rotulu Caricamentu - alimentazione - piegatura - sigillatura laterale - tassellu laterale - sigillatura in fondu è in cima

-Sacco da perforazione-finitura a U

4. D-cut bag

Tessutu in rotulu Carica-alimentazione-bocca piegatura e sigillatura-piegatura-(tazzo inferiore)-sacco di punzonatura a D-taglio-sigillatura laterale-taglio-finitura.

 

5.saccu di corda

Tessutu in rotulu Carica-alimentazione-corda attraversu saccu piegatura bocca è sigillatura-piegatura-tagliata a L punzonatura-sigillatura laterale-taglio-finitura borsa.

6.one tempu furmendu saccu scatula

Rotolo di tela caricamento-alimentazione-piegatura laterale-attaccatura di manici-taglio di rotulu à foglia-formazione di sacchetti-pulizia automatica di sacchetti.

 

Ⅱ.principale prucessu di saccu non tissutu fatti a manu

roll to roll printing-Roll to sheet cutting--cusce u manicu è u latu di u saccu-finish bag

图片3_副本


Tempu di Postu: Apr-25-2022