Rapportu nantu à l'analisi di u mudellu di cumpetizione è a previsione di a prospettiva di sviluppu di l'industria di SMS Nonwovens in Cina

L'Istitutu di Ricerca Industriale Zhiyanzhan si concentra nantu à l'intelligenza ecunomica industriale è a ricerca in Cina.Attualmente, i so prudutti è servizii principali includenu ricerca di l'industria tradiziunale è emergente, piani di cummerciale, studii di fattibilità, ricerche di mercatu, rapporti speciali, rapporti persunalizati, etc. Copre i campi di cultura è sport, logistica è turisimu, assistenza sanitaria per l'anziani. , biomed.

Stu standard specifica a classificazione di u produttu, i requisiti tecnichi, i metudi di prova, e regule d'accettazione, i requisiti di imballaggio è di marcatura, u trasportu è u almacenamentu di i nonwovens compositi di polipropilene spunbonded/melt blown/spunbonded (in seguitu chjamati SMS).Realizà diversi trattamenti speciali nantu à i tessuti non-tessuti per risponde à i bisogni di i clienti per diverse proprietà speciali.

In u trattamentu medico, pò esse usatu per fà robba chirurgica, fogli di operazione, fogli di operazione, bandage di disinfezione, parche di ferita, parche di gesso, etc. Pò esse ancu usatu in l'industria per fà vestiti di travagliu è vestiti protettivi.I prudutti SMS sò più adattati cum'è materiali protettivi medichi di alta qualità per via di a so bona prestazione di isolamentu, in particulare i prudutti cù trè impediscenu.

Sicondu i dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche, in u primu trimestre di u 2020, a pruduzzione di materie prime basi è novi prudutti in Cina hà continuatu à cresce, cù a pruduzzione di tessuti non-tessuti chì cresce da 6,1%.Dapoi u scoppiu di l'epidemie, più di uni pochi di imprese anu cambiatu a so pruduzzione per risponde à i bisogni di maschere, cumprese Sinopec, SAIC GM Wuling, BYD, GAC Group, Foxconn, Gree è altri giganti di fabricazione.Da a difficultà d'ottene un bigliettu unicu per e maschere à a ricuperazione di l'offerta è a diminuzione di u prezzu, u cambiamentu di u mercatu di tissuti non tissuti per e maschere hè u risultatu di l'aumentu sustanziale di a capacità di produzzione domestica.

In u futuru, cù l'accelerazione di a globalizazione, a sustenibilità è l'innuvazione, u focu di l'integrazione ecunomica mundiale si moverà à u livante.I mercati europei, americani è giapponesi scenderanu gradualmente.I gruppi di redditu mediu è bassu in u mondu diventeranu u più grande gruppu di cunsumatori in u mondu.A dumanda di nonwovens in l'agricultura è a custruzzione in questa regione sploderà ancu, seguita da i nonwovens sanitarie è medichi.

Chì ci hè a prospettiva di u mercatu di l'industria di i tessuti non-tessuti SMS in Cina?U Rapportu nantu à l'analisi di u mudellu di cumpetizione è a previsione di a prospettiva di sviluppu di a Cina SMS Nonwovens Industry publicata da Zhiyanzhan Industrial Research Institute hà analizatu in dettaglio u putenziale di e risorse energetiche di China SMS non-woven fabric, China SMS non-woven fabric industrial policies, China SMS non - tissu energ.


Tempu di posta: 22-Nov-2022