Precauzioni per l'usu è u mantenimentu di ogni ghjornu di a tagliatrice non-tessuta

Precauzioni per l'usu ditagliatrice non-tessuta:
1. L'alimentazione di a macchina adopta un sistema trifase di quattru fili (AC380V) è hè in terra sicura per assicurà a sicurità di l'operatore.
2. Prima di principià, a vitezza di l'ospiti deve esse aghjustata à a velocità più bassa.
3. Prestate attenzione à a sicurità quandu installate a lama per evità di scratch the blade.
4. U locu induve a macchina deve esse rifornita deve esse mantinutu regularmente.
5. Si pò travaglià altu è bassu vitezza ajustu è cuntrollu pusitivu è negativu switching.
6. Fornitu di sistema di affilatura à doppia faccia, utilizendu a macinazione di diamanti, a lama ùn deve micca esse disassemblata.U cuteddu pò esse affilatu per mantene a lama affilata per un bellu pezzu è ottene a megliu qualità di taglio.Hè dotatu di capacità di aspiratore per mantene a tela è a pista pulita.
7. U rail slide di bola impurtata hè utilizatu per avanzà a larghezza di taglio in parallelu, è a vite di bola di precisione impurtata è u rail slide sò usati per cuntrullà a larghezza di taglio è 0,1 mm per ottene un tagliu d'alta precisione.
8. U rail slide palla impurtatu hè aduttatu, è u tagliu hè lisu in anticipu parallelu.Aduttà u sistema di regulazione di u mutore AC impurtatu, l'aghjustamentu in stepless per cuntrullà a vitezza di taglio è a traduzzione, micca faciule da portà, per ottene un taglio di alta qualità.
9. L'interfaccia di u funziunamentu adopra schermu LCD Chinese Chinese, chì pò direttamente input vari paràmetri di larghezza taglio è quantità, è hè furnutu cù funzioni di cunversione manuale è automatica.
10. Aduttà u disignu di l'alimentazione rapida, in un passu.
11. A machina deve esse stallata in un locu seccu, ben ventilatu, ben illuminatu è faciule d'opere.
Mantenimentu è mantenimentu di ogni ghjornutagliatrice non-tessuta:
(1) Neat: l'arnesi, i pezzi di travagliu è l'accessori sò disposti bè;i dispusitivi di prutezzione di sicurità sò cumpleti;i pipelines sò stati cumpletati.
(2) Clearance: pulita dentro è fora;tutte e superfici di scorrimentu, viti, ingranaggi è cremagliere sò liberi di macchie d'oliu è bumps;tutte e parti sò liberi di oliu, acqua, aria è electricità;pulisce i rifiuti è i rifiuti.
(3) Lubrication: rifornimentu è cambià l'oliu à tempu, è a qualità di l'oliu risponde à i bisogni;a pignatta d'oliu, a pistola d'oliu, a tazza d'oliu, u linoleum è u passaghju di l'oliu sò puliti è cumpleti, a marca d'oliu hè luminosa, è u passaghju d'oliu hè liscia.
(4) Sicurezza: Implementà u sistema di appuntamentu persunale è turnu;esse familiarizati cù a struttura di a macchina di taglio non-tessutu è rispettate e prucedure di u funziunamentu, aduprate a macchina di taglio non-tessuta in modu ragiunate, è mantene cù cura l'arnesi per prevene accidenti.
mantene :
1. L'acqua accumulata in u filtru di l'aria deve esse sguassata in u tempu per evità u overflow.
2. I parti di sliding deve esse sbulicatu è rivestiti cù grassu d'alta qualità ogni mese di usu di a saldatrice.
3. Quandu pulizziari la piastra laterale è a superficia di a saldatura, hè strettamente pruibitu d'utilizà diversi flussi.Un detergente neutru deve esse usatu è pruvatu cun delicatezza.
4. Pulisce a polvera in a macchina cù aria compressa secca ogni sei mesi.


Tempu di post: 05-09-2022