Introduzione di a macchina automatica di maschera

A macchina di maschere hè di fabricà diverse maschere cù una certa prestazione di filtrazione attraversu pressa calda, stampaggio pieghevole, saldatura ultrasonica, taglio di rifiuti, cinturini per l'orecchie, saldatura di ponti nasali, ecc. L'equipaggiu di produzzione di maschere ùn hè micca una sola macchina, è richiede a cooperazione di parechje macchine. per compie diversi prucessi.
Ci sò parechji tippi dimacchine automatiche di maschera.Sicondu e diverse maschere prodotte, hè principarmenti divisu in una macchina automatica di maschera piatta, una macchina automatica di maschera di l'orechja interna, una macchina automatica di maschera di tazza, una macchina automatica di maschera di duckbill, una macchina automatica di maschera pieghevole, etc.
A macchina automatica di maschera di l'orechja interna adopta a saldatura ultrasonica.Quandu a maschera hè spustata in a pusizione di trasfurmazioni, l'onda ultrasonica hè generata automaticamente, furmendu una ligera vibrazione d'alta frequenza nantu à l'orechja, chì hè istantaneamente cunvertita in calore è funde u materiale per esse processatu.Infine, i cinturini di l'orechja sò permanentemente incollati o incrustati in u corpu di a maschera, chì hè l'ultimu passu di trasfurmazioni in a produzzione di maschere di cinturini di l'orechja interna.Solu un operatore hè necessariu di mette i corpi di copertura in a tavola di copertina unu per unu, è l'equipaggiu operarà automaticamente dopu l'azzioni successive finu à chì u pruduttu finitu hè finitu.
Macchina di pruduzzione di u corpu di maschera cumplettamente automatica, cumprese l'alimentazione, l'inserimentu / l'esposizione di strisce di plastica è strisce d'aluminiu, selezzione di scena, saldatura ultrasonica, slicing, etc. U prucessu tutale hè cumpletu automaticamente, è a pruduzzioni hè estremamente alta, chì pò pruduce 1-200 pezzi. per minutu.U cuntrollu di frequenza attiva pò esse veloce o lento.Diversi maschere ponu esse prudutte cù diversi materiali.U pruduttu hà dui o trè strati, a qualità di u produttu hè stabile, l'operazione hè cunvenuta, u rumore hè bassu, è a superficie di u pianu hè chjuca.Materiale: Tessutu non-tessutu di filamenti Spunbond, 16-30g/m2, adattatu per a trasfurmazioni di maschere dispunibuli.


Tempu di Postu: Aug-18-2022