Introduzione dettagliata di a cunniscenza di a saldatura à puntu ultrasonica

Saldatura automatica ultrasonica sò assai cumuni in a produzzione industriale.Trasmette una certa quantità di onde ultrasoniche per elevà a temperatura apparente di i dui cumpunenti chì deve esse integrati è dissolve rapidamente.A trasmissioni di l'onda ultrasonica hè dopu terminata, riducendu a temperatura apparente di i cumpunenti, chì permettenu di unisce;micca solu aumentà l'efficienza di a produzzione industriale, ma ancu furnisce comodità per l'impiegati.Allora, chì sò i cumpunenti di a saldatura ultrasonica DC, un equipamentu di produzzione industriale efficiente?Chì ghjè u principiu di a macchina di saldatura ultrasonica di puntu?
Breve introduzione di a macchina di saldatura à puntu ultrasonica.
A saldatrice ultrasonica hè divisa in: saldatrice ultrasonica, saldatrice ultrasonica di plastica, saldatrice per punti di rivettatura, saldatrice ultrasonica di metalli, saldatrice ultrasonica di materiale metallicu, saldatrice elettrica ultrasonica, etc.
Cumpunenti di un saldatore à puntu ultrasonico.
I cumpunenti chjave di a saldatura automatica elettrica ultrasonica ponu esse divisi in:
Generatore, parte pneumatica, parte di cuntrollu di u sistema è a so parte di trasduttore.
U compitu principale di u generatore hè di cunvertisce l'alimentazione di commutazione DC 50HZ in onde elettromagnetiche d'alta tensione (20KHZ) secondu u circuitu elettronicu.
U compitu principale di a parte pneumatica hè di eseguisce travaglii di ogni ghjornu cum'è a carica di pressione è a prova di pressione in u prucessu di pruduzzione è trasfurmazioni.
A parte di cuntrollu di u sistema assicura u cuntenutu di u travagliu di l'equipaggiu operatore, è poi assicura l'effettu propiu di a produzzione sincrona.
Una parte di u compitu di u transducer hè di cunvertisce in più l'onda elettromagnetica d'alta tensione formata da u generatore in analisi di vibrazione, è dopu, secondu a trasmissione, pruduce superfici machinate.
Mini saldatrice à ultrasuoni.
U principiu di a macchina di saldatura ultrasonica.
U principiu di saldatura di a macchina di saldatura DC di materiale metallicu ultrasonicu hè di cunvertisce u currente di 50/60HZ in energia elettromagnetica di 15.20 mila HZ secondu u generatore ultrasonicu.Allora, l'energia elettromagnetica d'alta frequenza cunvertita da u transducer serà cunvertita in un muvimentu termale moleculare di a listessa frequenza di novu, è dopu u muvimentu di fitness di l'equipaggiu meccanicu serà trasmessu à u capu di saldatura di a saldatrice ultrasonica DC secondu un Inseme di equipaghji meccanichi modulatori di amplitude chì ponu cambià l'amplitude.
U capu di saldatura hè tandu sottumessu à a vibrazione, chì poi trasmette l'energia cinetica à a junction di e parti chì aspetta per esse saldate.Quì, l'energia cinetica di a vibrazione hè più cunvertita in calore per mezu di metudi cum'è a vibrazione di attritu è ​​funnu u plasticu.Quandu e vibrazioni sò finite, a carica di cortu termine di mantene a pezza di u produttu permetterà à e duie saldature di ligà cù a struttura moleculare.
Caratteristiche di l'equipaggiu di saldatura à puntu ultrasonicu.
1. Transducer ultrasonic impurtatu d'alta qualità cun forte putenza di output è bona reliability.
2. U disignu generale hè squisitu, chjucu in grandezza, è ùn occupa micca spaziu internu.
3. A putenza di uscita di 500W hè più grande di l'altri commodities generale, è a putenza di output hè forte.
4. I cumpunenti chjave sò impurtati è assemblati cù alta qualità.
5. Rumore lieve per prutege l'ambiente di l'uffiziu.
E caratteristiche di u funziunamentu di a macchina di saldatura ultrasonica.
Fast - 0,01-9,99 seconde per tempu di saldatura.
Forza cumpressiva - pò sustiniri abbastanza forza di trazione, più di 20 kg.
Qualità - L'effettu attuale di a saldatura hè exquisite.
U sviluppu ecunomicu - senza cola.Salvà a materia prima è a manodopera.Cuntrollà i costi.
Metudu di funziunamentu di a saldatura à puntu ultrasonica.
1. Cunnette una estremità di u cable à u terminal di u cable di u funziunamentu di u funziunamentu di u cilindru vibrante, è l'altru estremità à u socket di putenza di u cable di cunversione di frequenza di output in u spinu di a casella di putenza, è stringhje.
2. Pulite a superficia di l'articulazione di a testa di saldatura, cunnetta à u transducer di u cilindru vibrante, è stringhje cù una chjave.Nota: Quandu si cunnetta, assicuratevi chì e duie superfici di unione trà a testa di saldatura è u trasduttore sò coerenti è strette.Perchè a vite di cunnessione hè troppu longa o i denti scorrevuli ùn ponu esse stretti, impediscenu a trasmissione audio è dannu u servitore remoto.
3. Quandu caricate, scaricate è traspurtate a testa di saldatura, a saldatura è u transducer deve esse chjapputu cù duie chiavi, micca solu parzialmente jammed o caricate è scaricate, per ùn dannà u cilindru vibrante portable.
4. Dopu avè verificatu a sicurità di a stallazione à u puntu 1.2, inserite u plug in u socket di alimentazione, girate l'interruttore principalu di l'alimentazione, è l'indicatore luminosu hè accesu.
5. Squeeze u switch automaticu audio.À questu tempu, quandu a frequenza audio hè trasmessa à a testa di saldatura, u sonu sizzling di a testa di saldatura pò esse intesu, chì indica chì u servitore remotu funziona normalmente è pò esse furnitu per l'usu.
6. Quandu a macchina si trova anormali durante u travagliu, ùn hè micca permessu di disassemble l'equipaggiu di a macchina senza auturizazione.Per piacè avvisate u fornitore o mandate a macchina à u fabricatore per l'ispezione è u mantenimentu.
Saldatura à punti ultrasonica digitale.
Scopu di l'applicazione di a saldatura à puntu ultrasonica.
1. Ghjochi di plastica.Pistola à acqua à alta pressione.Consola di video games d'aquarium di tank di pesci.pupi di i zitelli.rigali di plastica, etc.;
2. Equipamentu elettronicu : audio.Scatole di cinta è roti core.Casi di discu duru.Pannelli solari è trasformatori di bassa tensione nantu à i telefuni mobili.Interruttori di presa.
3. Prudutti elettrici: clock ilittronica.Asciugacapelli.Cisterna di almacenamentu d'acqua per ferru elettricu.
4. Necessità di ogni ghjornu di cartoleria: saccu di cartoleria, rigula di l'aquarium di a cisterna di pesci, cucitura di nome di cartella è casu, portapenna, cunchiglia di scatula cosmetica, guarnizione di tubu di pasta di denti, specchiu cusmeticu, tazza termos, accenditore, buttiglia di condimentu è altri utensili sigillati.
5. Veiculi.Motociclette: Batterie.Luci d'angle davanti.Fari posteriori.Dashboards.Superfici riflettenti, etc.
6. Applicazioni di l'industria sportiva: cuncorsi di tennis da tavola, racchette da tennis di tavola, racchette da tennis, racchette da badminton, equipaggiamento di golf, tovaglie di biliardo, rulli di tapis roulant, grips hula hoop, tapis roulant, pezzi di ricambio per tapis roulant, scatole di salti, stuoie di ginnastica, guanti di pugilatu.Sacchi di sabbia di pugilatu.Sanda attrezzatura protettiva.Segni di modu.I rack di mostra X è altri equipaghji sportivi sò largamente usati in i saldatori di plastica ultrasonica per a saldatura in spot di plastica.
7. Hardware è parti meccanica.Cuscinetti rulli.Sigilli pneumatici.Cumpunenti elettronichi.Cumpunenti ottichi elettronichi.A putenza di output varieghja da 100W à 5000W, è u tipu di cisterna pò ancu esse fattu secondu i bisogni di u cliente.Immersione, riscaldamentu, alta densità, bassa frequenza è altri mudelli unichi non standard.
8. Fabbriche di tessili è di vestiti.A macchina di dissolve di figura di lace ultrasonica hè aduprata in u campu di a tecnulugia di trasfurmazioni è a decorazione.Macchina di cuttuni ultrasonica.Machine à lace à ultrasons.A mascherina protettiva ultrasonica per spotting machine hè un novu prucessu di produzzione in questu campu, chì conduce à migliurà u livellu di u produttu, migliurà l'efficienza di a produzzione è riduce l'intensità di u travagliu.
Tracciamentu di frequenza cumplettamente automaticu
I vantaghji di a macchina di saldatura ultrasonica.
A saldatura ultrasonica hè un prucessu avanzatu cù i vantaghji di esse veloce, pulita è sicura per cumpletà e parti di plastica.I fogli di ramu sò strettamente cunnessi, è i pezzi giapponesi sò selezziunati, è e caratteristiche d'alta putenza sò affidate;diversi circuiti di putenza di mantenimentu portanu prucessi di saldatura efficaci à a cumpagnia è riduce i costi di u produttu.Delicate, cunvene, faciule d'utilizà è cusì.


Tempu di post: May-10-2022